Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg! - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuDvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg! - Diskusné fórum

Hodnotenie: (11 hodnotení)

Diskusia k článku: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
17.07.2017 8:28

Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Toto je mega. To by som si rád veru niekedy vyskúšal!!! Ten zvuk...


17.07.2017 9:56

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Keby to niekoho naozaj silne zaujímali , tak tu chlap o tom píše trochu viac ultimatemotorcycling.com/2017/02/11/2017-suter-mmx500-l...

A emisie riešili cez firmu Volkswagen (firma s dlhoročnými skúsenosťami) , ktorej sa podarilo dosiahnuť , že to , čo ide z výfukov , je vlastne len očný klam . :-)


Video: youtu.be/9qy6b4HJpDo



Len tak , dvojtaktná Suzuki RG 500 už pred štyridsiatimi rokmi vážila 135 kg a dosahovala rýchlosť cez 280 km/hod .

A mala naozaj do 500 ccm (497) a neojebávala pri objeme 576ccm označením 500 , lebo pri dvojtakte je 497 a 576 ku.va rozdiel .


17.07.2017 10:24

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

Jeff
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: brazel: :-D :-D :-D


17.07.2017 10:29

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Emisie nemuseli riesit vobec, pretoze ten stroj je cisty racer, takze nemuseli nic homologovat.

Herghott


17.07.2017 11:03

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

tryskac
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

návod na výrobu : treba zobrať štyri valce zo 125 a namontovať ich na dve kľukovky vhodnej veľkosti.
No a tieto dva motory spojiť do jedného bloku s nejakou kazetovou prevodovkou. :-D
Takto to mnohí robili už v "praveku". Akurát, že na tom boli karbce a nie vstrekovanie.
No aj tak je to zaujímavé dráždidlo a neviem či by som si trúfol zvládnuť jeho dvojtaktný charakter.


17.07.2017 11:31

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

podla mna seriova 600 je pre 90-95% beznej motopopulacie tazko vyuzitelna na 100%
takze toto je pre mna kategoria retro-showbike

preco retro? lebo pred 20 (slovom dvadsiatimi) rokmi v 1997 - mala Honda v NSR 500 vodou chladenu V4 499 ccm 6-speed transmission. ktora mala 185 PS / 12,000 rpm - váhu sa mi nechcelo googliť....

takze ako pise brazel, technicke udaje uchvatne ale bolo to tu uz hóóóódne dávno....(a jeho suza vlastne raz tak dávno)


17.07.2017 11:42

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

brazel
 Kávičkár 

Ikona

tryskac , nemusíš striktne štyri 125-kové valce , môžeš aj 144 , lebo tento zázrak má 576 ccm , číslo 500 je len na zmätenie nepriateľa .

Celý bike je len na vytiahnutie peňazí od 99 bohatých idiotov . :-)))


17.07.2017 11:51

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

pitaz
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

cely bike je podla mna krasna praca a ukazka, ze co dokaze dvojtakt s modernou technikou. ja by som tych 99 kupcov nenazival idiotmi ani nahodou.

nerozumiem tym porovnaniam s 20rocnymi zavodnymi strojmi, kedze tento novy stroj sa podla vsetkeho ovlada ovela ovela lepsie ako stare zavodne 500. a to nehovotim o tom, kolko tak asi moze teraz stat stara 500

za mna [dobre]


17.07.2017 12:07

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

brazel
 Kávičkár 

Ikona

pitaz .
Pred pár rokmi ma oslovil jeden člen tohto fóra , že by chcel zohnať RG 400 (alebo 500) .
Vtedy som našiel originál RG 500 zo série Barry Sheene , lebo na to , aby bola pripustená na preteky , muselo ich byť vyrobených viac kusov .
Nová (nepoužitá , teda nejazdená) + asi dve ďalšie sady piestov a cena sa ani zďaleka nepribližovala týmto 120 tisícom Euro , sa mi zdá , že bola asi 20-25 000 € a keby aj 30 , stále by to bola len 1/4 .

raptor to nazval dobre - retro-showbike

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (17.07.2017 12:08)


17.07.2017 12:15

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

brazel, OK ale da sa RG500 porovnavat s tymto? podla mna nie

cenovka je poriadne vysoka, ale chapem ju. no skuste to niekto vyrobit v takej kvalite za menej a este aby na tom nieco zarobit. kazda specializovana maloseriova vyroba je draha.


17.07.2017 12:22

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

pitaz ak pises o lepsom ovladani tak to uz potom hovoris o podvozku alebo brzdach..... co je mozno pravda lebo cas nezastavis - ale co sa tyka koncepcie motora tak skratka uz to tu bolo .. a hoooodne davno - to je skratka fakt ;-)

ja by som sice pripadneho zaujemcu nenazval idiotom ale v mojich ociach na tej motorke nie je nic prevratne ani exkluzivne - teda okrem akoze limitovaneho poctu 99 kusov a toho zeby mala stat 120.000€

nova panigale 1299 stoji 25 litrov... verim tomu ze by som ukecal hocijakeho dealera ze ak by som zobral 5 novych panigaliek tak mi ich za 120.000€ velmi rád dá

nove GSXR1000 stoji 17 litrov - 7 kusov za tú cenu... :-)))

áno viem... teraz príde argument o hmotnosti, nuž čísla nepustia ale kto z nás ten rozdiel v hmotnosti pri výkone jednej alebo druhej motorky potrebuje všakže? :-)



Dôvod úpravy: p.s. po dvoch minutach rozmyslania sa mi fakt zda ze brazel ma pravdu - ze je to cele vymyslene len na vylakanie penazi od oberbohatych roztopašníkov

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (17.07.2017 12:28)


17.07.2017 12:22

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

brazel
 Kávičkár 

Ikona

pitaz , O.K.
Ale cena je vysoko prestrelená . 8-)

Dôvod úpravy: upresnenie adresáta

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (17.07.2017 12:33)


17.07.2017 12:41

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Teda Brazel a Raptor, sorry, ale vase vyjadrenia sa mi zdaju dost suverenne a prvoplanove.

Chcel by som vas vidiet, keby ste tu motorku videli nazivo alebo si na nej mohli zajazdit.

Ani Suter, ani motoride netvrdia, ze je to najlepsia motorka vsetkych cias, ani ze ma najlepsie parametre, ani ze je revolucna. Ale spomedzi toho, co sa dnes pohybuje na okruhoch, tie parametre extremne vytrcaju, a k tomu vsetkemu ma ta motorka bezkompromisnu vybavu.

S piatimi Panigalkami alebo so siedmimi GSX-R by si bol na beznom okruhovom dni len beznou sivou myskou.

Pred Suzuki RG klobuk dole, ale v jej povodnom stave by si na okruh asi nesiel. NSR ani spominat nemusim, 99% ludi ju ani nikdy nazivo neuvidi.

Inak MMX 500 ma lepsi pomer vykonu a hmotnosti nez ktorykolvek dnesny MotoGP special. Je jasne preco, uvadzam to sem len ako vykreslujuci priklad.

Herghott


17.07.2017 12:59

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

raptor - konkretne som myslel motor. cital som si clanok v motohouse, tam to chlapik vysvetloval, ze vstrekovanie z toho spravilo ovela prijemnejsie ovládanie motora. stare zavodne sa s tym nedaju porovnat - na tom sa podla mna bezny clovek ani nevedel povozit. na tomto by som sa sice bal ale skusil by som to


17.07.2017 13:01

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Herghott , s touto motorkou pôjde na okruh tiež asi málokto a v podstate ja len žasnem nad cenou .
A obhajovať dvojtakt , že má lepší pomer vykonu a hmotnosti ako štvortakty , no ... :-)

Dôvod úpravy: pitaz , ... na tom sa podla mna bezny clovek ani nevedel povozit

Ani na tomto sa bežný človek voziť nebude . :-))) >:-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (17.07.2017 13:03)


17.07.2017 13:04

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: brazel: tak neviem co ine by s tym robil, ked to nedokaze dat na znacky. Do obyvacky su aj krajsie motorky, a s tou hmotnostou neist na okruh je, ehm, cudne...

Ved pisem ze je mi to jasne (to porovnanie), ale dal som to len ako extremny pripad.

Herghott


17.07.2017 13:13

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

herghott asi vec pohladu

mne sa suverennym zda tvoj posledny prispevok a prvoplanove tieto riadky vratane toho co si dal boldom ;-)

dvojtaktný véčkový štvorvalec s 576 kubíkmi, produkujúci 195 koní, s maximálnymi otáčkami 13 000 za minútu, s ready to race hmotnosťou 127 kg (slovom stodvadsaťsedem).

pises to stylom akoby sme z toho mali z tych cisiel pre nieco odpadnut.. nuz ale nie je z coho... :-)))

nechapem preco zacinas byt osobny a tahas to do roviny ci ja chodim ale nechodim na okruhy. Jasne ze nechodim a ani sa tym netajim. Ja som neutocil na teba, ani na to kde jazdis a ako jazdis.. len sa mi zdalo ze si sa skratka nechal uniest.

Kedze ty na okruhy chodis a ja nie tak si dovolim tvrdim ze na tomto 2T by si ty ako okruhovy jazdec nebol rychlejsi ako na Panigalke alebo na GSXR napriek rozdielu v hmotnosti.... ale mozem sa mylit a neber to vobec osobne. :-)))

p.s. mne pride cudne ist na okruh s motorkou za 120.000€ na ktorej nie je nic zvlastne ked su tu ovela lacnejsie riesenia... ano ano viem - siva myska :-)))


17.07.2017 13:21

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

brazel - myslel som to tak, ze na starodávnej 500 vke by sa bezny clovek NEVEDEL odviezt, jasne, ze ani nemohol. ale na tomto by to podla mna slo - pretoze je tam pouzity moderny motormanagement


17.07.2017 13:24

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: raptor: Raptak, bold vyuzivam v takmer vsetkych clankoch, na MR sme ho nezavideli specialne kvoli Suteru. Mozno som tam mal uviest aj tu resjovu vybavu, lebo kombinaciu dvojtaktu a takej vybavy uz inde nenajdes. Ale to sa mi zda, ze nechcete vidiet.

Potom si si mohol vsimnut aj tuto vetu: "Suter MMX 500 musí byť mokrým snom každého brúsiča slajdrov".

Nenapisal som tam, ze musi byt mokrym snom Raptora alebo cloveka, ktory nechodi na okruhy.

Praveze na tej motorke je zvlastnych hned niekolko veci, len ich nechcete vidiet. Pripada mi to ako keby ste si na topkach precitali nejaky nadpis a potom sa tvarili, ze uz ste na tu temu odbornici.

Ja nemam preco objahovat Suter, nema tu ani obchodne zastupenie, ani som u nich nikdy nebol, ale videl som tento stroj na okruhu v Brne, a teda ako technickemu a okruhovemu nadsencovi mi stalo pero este do vecera. Preto som aj napisal tento clanok, lebo som si myslel, ze by mohol ludi zaujat tak, ako zaujal Suter mna.

K casu sa neviem vyjadrit, nejazdil som na tom a nikdy som na okruhu nejazdil ani s takou lahkou motorkou.

Herghott


17.07.2017 13:33

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

herghy - osobnym sa mi zdalo ze si zareagoval na 5 panigaliek a 7 geesixeriek sposobom ze som na okruhu bol akurat sivou myskou... ale ved tu predsa nejde o to ci som bol alebo nebol na okruhu, ja som len na tu cenu za tu motorku pustil obycajnu matematiku - nic viac

ja sa vobec nemam za race odbornika.. akurat viem o NSR500 lebo to bola ikona, detto brazel spomenul Suzuki RG o ktorej som napriklad vobec nevedel.

Vsak Brazel aj ja sme len reagovali na tebou napisane riadky sposobom ze ta koncepcia motora s takym vykonom tu uz davno bola


podla mna clanok zaujal - je bez debaty
a to ze mame nan rozne pohlady je tiez dobre lebo ide diskusia

ja ti tvoj nazor neberiem ale nezhadzuj ani ty moj napriek tomu ze som na okruhu fakt nikdy nebol

p.s. uvedenie tej rejsovej vybavy by nam mozno pomohlo sa na ten stroj pozriet tvojou optikou ;-)


17.07.2017 13:36

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

datadive
 Kávičkár 

Re: Herghott: mal by si vymenit citatelov ... ti to ta vôbec niesu hodny :-D
www.gaskrank.tv/suche/?phrase=suter+mmx ... pisal sa rok 2015


17.07.2017 13:46

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Raptak, asi rychlo citas, lebo ja som pisal, ze na okruhu by si bol s 5 Panigalkami a 7 GSX-R iba sivou myskou - ty aj ktokolvek iny. Nijako som nenarazal na to, ze nechodis na okruhy.

Ale ved nikde v clanku nepisem, ze taka koncepcia tu nikdy nebola... Jedine miesto, kde ju porovnavam s inymi strojmi, je hned uvod: "svojimi parametrami dáva dole takpovediac akýkoľvek rejsový stroj".

Nikde v clanku nepouzivam ziadne superlativy.

Herghott


17.07.2017 14:02

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

herghy podla mna teraz rychlo citas ty... :-D

5 panigaliek a 7 GSXR bolo napisanych v zmysle ze co si clovek vie za tu ustrelenu cenu vlastne kupit a kolko jazdenia (motohodin) by mal za rovnaku cenu dajme tomu clovek ktory by kazdej jednej dotknutej motorke vedel dat pozauši

mne ta motorka skrata pride príšerne drahá na to aby si skúšal čo naozaj dokáže - preto som si dovolil porovnávať so sériovými superšportami ktoré budú určite k jazdcovi priatelskejšie (ak sa teda vobec o panigale a litrovej gixere da rozpravat ze su priatelske) :-)))


17.07.2017 14:06

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: raptor: tak cim viac logiky, tym menej dovodov si vobec kupit motorku...

Litrova GSX-R je vpoho... BTW vybral si si tu drahsiu, maju aj verziu za 13 990.

Herghott


17.07.2017 14:22

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

mne skratka nepride logicke dat 120 litrov za hento 2T customretrosupersportbike :-)))

ak sa ti 200HP litrova gixera zda na jazdenie v poho tak klobuk dolu, ja som na gixere 750 dostal velky strach ked sa na rovinke v druhej polovici otackomera na dvojke "nadychla" :-}


17.07.2017 14:26

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Tak kazdy mame tu hranicu niekde inde, nastastie.

S novou GSX-R1000 na Hungaroringu - Suzuki priniesla silného chrobáka do hlavy!

Herghott


17.07.2017 14:36

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

nechcelo by sa mi na nej nastavovat ventily, preto si ju nekupim.


17.07.2017 14:56

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

datadive
 Kávičkár 

Re: raptor: raptak skus toto :-D www.nortonmotorcycles.com/bikes/new-v4.html


17.07.2017 15:03

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

ktorý šejk toto zoberie na okruh? ja by som sa cez to bál nohu prehodiť, aby som na tom lak nepoškriabal.. okruhovky sa neriešia ani veci typu panigale. kúpiš staršiu R1, dáš to dokopy a jazdíš. a čo, že nemá 185 koní, ale už len 160.. ked ideš na okruhu na limity (na čo aj okruh je) tak neplačú ešte aj tvoje vnúčence, čo zdedia po tebe exekúcie, lebo si rozsypal celoživotné úspory...


17.07.2017 15:12

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

Hodnotenie: Dobré

je to mega, je to giga, keď dědeček babku dzigá ... :-)))

toto veru nebude mašinka pre bruškatých pupkáčov

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (17.07.2017 15:14)


17.07.2017 20:53

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

ddemo
 Kustomizér 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

no dojebavate sa tu ako za starych cias... :-)
ale schvalne som si nastudoval niektore detaily... a musim suhhlasit s Hergim ze toto je naozaj okruhovy a jedinecny sperk. Mozno koncepcia dvojtaktu nie je nic nove, ale pokial v casoch svojej slavy mal karburatorovy 2T 95 koni (RG 500) tak tu je 2x viac. A to urcite neprislo zo dna na den a vyzadovalo si znacny cas a vyvoj aby sa vôbec taketo cosi podarilo vyzmykat z 570 ccm objemu. Firma Suter racing nie su novacikovia na okruhoch... robili roky na vyvoji chassi, ladili podvozok a nakoniec do toho jebli uplne exkluzivny spickovy 2T motor z vlastného vyvoja...
A k tej hmotnosti... oproti terajsim GP specialom maju o TRIDSAT kil nizsiu hmotnost...viete co to je tridsat kil na okruhu kde sa rataju stotiny sekundy na jedno kolo... to je uplne iny vesmir (podobne opisuju aj jazdne dojmy skusobny jazdci, ci skorej piloti.) A presne to si uvedomuju aj tvorcovia. Som zvedavy ako sa im podari presadit na okruhoch MotoGP, lebo techniku maju momentalne na spici... A este k cene... co tu tahate seriove motorky a ine pitchoviny... toto je okruhovy special a tie nikdy neboli lacne. Skorej by som povedal ze je 120k je celkom bezna cena za race motorku ktoru kupuje dobre sponzorovany team.


17.07.2017 21:27

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

Retro
 Jogurťák 

Ikona

No soudruzi... nebudem zasahovať do debaty, dám len jednu opravu.
brazel napísal toto:
Pred pár rokmi ma oslovil jeden člen tohto fóra , že by chcel zohnať RG 400 (alebo 500) .
Vtedy som našiel originál RG 500 zo série Barry Sheene , lebo na to , aby bola pripustená na preteky , muselo ich byť vyrobených viac kusov .
Nová (nepoužitá , teda nejazdená) + asi dve ďalšie sady piestov a cena sa ani zďaleka nepribližovala týmto 120 tisícom Euro , sa mi zdá , že bola asi 20-25 000 € a keby aj 30 , stále by to bola len 1/4 .

Závodný originál /továrensky alebo produkčný/ nikdy nepotreboval žiadnu homologáciu aby bol pripustený na preteky, tak ako je to dnes u MotoGP. Superbike, Supersport a tieto novodobé triedy to je iná vec. Nikdy neexistovala žiadna séria Barry Sheene. Boli to produkčné modely RG a RGB 500, šupatkove štvorvalce do štvorca v poslednej verzii s vyššie položenými zadnými valcami. Na Slovensku jazdili štyri, jedna tu ešte je. Myslím v r.84-85 sa objavila RG 500 Gamma a to bola "replika" tej závodnej a sériovka so svetlami na cestu do roboty.
Závodná RG 500 stála začiatkom 80.rokov medzi 30-40 000 ríšskych mariek. Pozrite do starých katalogov a spočítajte koľko čoho sa za to dalo kúpiť. Tak pre srandu Honda NS 500 stála v r.87-88 okolo 100 000 DM.
To som len tak odbočil. Riešte ďalej Sutera :-)


18.07.2017 5:45

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

Hodnotenie: Dobré

co sa mne osobne nepaci - je na hovno
co ja osobne neviem vyuzit - je na hovno
na co ja osobne nemam peniaze - je na hovno
comu ja osobne nerozumiem - je na hovno

slovenska natura sa nezaprie.


18.07.2017 7:44

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

ddemo - co to pises (nechcem povedat taras lebo sa pozname a viem ze nie si popleteny) o 2T s 95konmi ) :-O :-O :-O
Honda NSR 500 mala v 1989 165HP a v 1998 200HP

en.wikipedia.org/wiki/Honda_NSR500

ako daleko ma Desmosedici k okruhovemu specialu?... a predava sa za 50.000€

boombastic - vobec nikto okrem teba v tejto debate nepouzil slovo "hovno". Slovenska povaha sa nezaprie. :-)))


18.07.2017 9:44

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

No kto na tomto nevidí nič zaujímave musí mať doma asi iný stroj... ;-) Aby sme si povedali jasne toto je vlastne replika stroja z MotoGP z rokov cca 1996 -1999 +- (s modernou technológiou a komponentami) , ktorý si môže naozaj bežný človek kúpiť. Bežný ktorý na to má... Keď sa dnes preveziem Slovenskom stretnem za hodinu tucet áut v cene 116 000 EUR alebo viac... Netvrdím že to je lacné ale tie peniaze sú reálne.

Ak to chcete s niečím porovnať tak Honda kvázi postavila MotoGP stroj pre verejnosť - Honda prináša RC213V-S, na prevádzku na verejných komunikáciách, odvodený od špeciálu MotoGP RC213V - no a vidíte tú cenovku :-)

Suter racing sa od 90-tych rokoch podieľal na vývoji MotoGP strojov, práve v tom čase okolo motora Swissauto - tiež 2T V4.. tam niekde pramení asi toto celé...

Dôvod úpravy: preklep

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (18.07.2017 9:44)


18.07.2017 11:51

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

da sa aj chytat za slovicka a tvarit sa, ze som nechochopil...aj ked vieme, ze pochopil.
a okrem ineho tu mame aj ukazku pribehu o trefenej husi.


18.07.2017 13:48

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Dizajnovo pekné, ale zvuk otrasný, to fakt.


18.07.2017 14:15

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

poviem to takto - je to motorečka pre fajnšmekrov ale určite sa nejakí nájdu a ja im ju zo srdca doprajem pre ten pocit...

keď som bol mladý a krásny ( už som len krásny :-))) ) môj sen od cca 12tich rokov bol americký tenorsax KING, v roku 1986 stál medzi bratmi 42000 Kčs ( čekoslovenský Amati de luxe stál v tej dobe 4380 Kčs, chodil som okolo výkladu hudobnín kde bol vystavený každý deň ako žiak ĽŠU a sníval som že raz .... ), nespával som, makal som jak fretka, kšeftil som so všetkým možným kým som si na neho nenašetril ( a trvalo to pár rokov ) ten pocit, keď som ho chytil prvýkrát do labiek do smrti nezabudnem, aj dnes keď si spomeniem sa mi zježia chlpy na labkách a cítim zimomriavky.... dodnes ten sax mám a bude na ňom hrať ešte aj môj vnuk.... kto nezažil nepochopí....


18.07.2017 15:25

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

boombastic - si vedla ale úúúplne ;-)
a klišé s tou trafenou husou sa dá krásne použiť aj v opačnom garde


18.07.2017 16:28

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

duggo
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Paradna motorka vaha vykon
Uz len ci netreba menit vsetky pohyblive casti na celej motorke po par koleckach na okruhu.
Zavodne motorky zavodne auta vzdy boli o inom ako seriove krémeše. V davnej dobe ked sme hýkali nad prvou Octaviou ktora stala tak cca cez pol miliona korun, zavodna WRC octavia s jednym sedadlom a lesenarskymi trubkami okolo okien, stala 20 milionov.

Inac raptor & herghot, vy musite mat galakticku energiu jeden pokladat otazky a druhy na ne odpovedat haha


18.07.2017 17:04

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

Re: raptor: ty si 07 : 44 reagoval konkretne na mna, napisl si moj nick, takze tazko pisat o trafenej husi v mojom pripade, kedze si ma priamo oslovil a ja som ti len odpisal. ja som ale svoj prvy prispevok v tejto teme na rozdiel od teba neadresoval nikomu, ak dobre vidis, takze sa ozval len ten (ty), co sa v tom nasiel, cize ta trafena huska a ta je v tomto pripade na mieste. :-*


18.07.2017 21:51

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

Romoto
Darca Krvi  Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

Kto sa v tom vŕta nemusí diskutovať, iba sa mlčky prizerá, obdivuje a priblblo usmieva. (ja) Z Jawy 350 na štvortakt a potom na toto? Riadiť takéto niečo musí byť neuveriteľný - tažko zvládnuteľný zážitok. Už dlho mi vŕta v hlave "obyčajná" staručká dvojtaktná Yamaha 350 LC. Nedávno som videl v jednom časopise krásnu úpravu. Špičkové pruženie + ten motor a rám a ...


19.07.2017 7:40

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

boombastic - vzdavam sa, vyargumentoval si to na pana... :-))) moje pismena hrach na stenu, tvoje tesat do skaly :-))) :-D :-P

Pozri obrázok


19.07.2017 10:57

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!


Video: www.youtube.com/watch?v=LMJXOLUUSZ8


19.07.2017 20:35

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

datadive
 Kávičkár 

na brzde ...

www.gaskrank.tv/tv/hersteller/suter-mmx500-am-dyno-konz...


19.07.2017 23:24

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

kvietok
 Kávičkár 

pekne. ta motorka sa mi paci, mame nieco spolocne. aj ja mam pripraveny na jazdu 127kg

musi to byt ale zazitok, o tom skoda reci. trochu ma irituje stylistika toho clanku, priklad "Švajčiarska dvojtaktná špecialitka svojimi parametrami dáva dole takpovediac akýkoľvek rejsový stroj." Ja som si vzdy myslel ze Herghott je uz plnolety..


20.07.2017 5:25

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

"ze Herghott je uz plnolety.." :-D :-D :-D [dobre]


21.07.2017 22:52

Re: Dvojtaktné inferno Suter MMX 500 - 195 koní pri 127 kg!

ddemo
 Kustomizér 

Ikona

kvietok... pri citani tohoto clanku som aj ja prestal byt plnolety... predsa len kto vyrastal na dvojtaktoch musi mat totalny regres do detstva .... a to som zo serioznych dvojtaktov mal len 125 ku cestovnu, 250 MZ a 350 JAWA...



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.