Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2086 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26821
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16139)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10682)

Harley-Davidson

aprilia-day-05-06-2024

Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (23 hodnotení)

Diskusia k článku: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

| 1 2 | Nasledujúce

17.03.2016 13:24

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

Stale aj po rokoch rozmyslam nad tymto:
- co je to dostatocne primerane pohodlny cestovatel?
- kam musim cestovat, aby som to vedel posudit?

p.s.: Rok som uvazoval co si kupit po Versyse. A nejako som to pre seba poriesil. [ciel]


17.03.2016 11:59

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Raptor> nepovedal som, ze by bola LC8 na ceste taka komfortna ako GS.

ale stojim si za tym, ze to urcite je motorka,ktorá ide po autostráde 160,má výbornú ochranu proti vetru,pohodlné sedadlo,atd.....a na endurotrati sa vyrovná skutočným endurám,atd.


17.03.2016 11:20

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

JOZO392
 Geriatrik 

Ikona

RE : matus :vlastnil som Varadéro, DR 650 a WR 450.....a preto som si dovolil napísať že pre slovákov ešte nevyrobili.....podľa toho čo píšete


17.03.2016 10:45

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

matus - nemyslim si ze by LC8 (ak si mal teda tu na mysli) bola komfortny cestovatel ako je napr GS alebo Varadero, zas naopak treba priznat ze je vyrazne terennejsia ako obe predchadzajuce motorky

skratka enduro a komfort su dve antagonisticke veci, tak to je a tak to ostane

ak niekto chce univerzal tak dostane motorku ktora ani v jednej veci nebude najlepsia ale ani v jednej najhorsia... najlepsia paralela mi vychadza s celorocnymi pneumatikami na auto, mozes na nich sice jazdit cely rok ale v zime su hocijake standardne zimne lepsie a v lete hocijake letne standardne detto


17.03.2016 9:56

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

JOZO392
 Geriatrik 

Ikona

tak potom už vyrobili


17.03.2016 9:37

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Jozo> ktm taku predava od roku 2003.


17.03.2016 9:27

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

JOZO392
 Geriatrik 

Ikona

v nemecku to riešia dvomi mašinami v garáži,asfalt,blato


17.03.2016 8:53

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Re: JOZO392: Pre koho áno? :-)


17.03.2016 8:15

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

JOZO392
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Duálnu motorku,ktorá ide po autostráde 160,má výbornú ochranu proti vetru,pohodlné sedadlo,atd.....a na endurotrati sa vyrovná skutočným endurám,atd......ešte pre slovákov nevyrobili


16.03.2016 22:06

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

MarkoLaky
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

A čo tak porovnávací test?: Afrika , GS800 ad, tiger800xc , KTM 1050 A. Sú mnohý ktorí uvažujú a nevedia sa rozhodnúť, vrátane mňa.
Aj keď sa dá vybaviť skúšobná jazda, aby sme si ju mohli omakať, ale to by trebalo všetky, a v jeden deň.


16.03.2016 21:21

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

HoGo80 - to asi zavisi od toho ako si nastavis benchmark

Versus endúro - oveľa obratnejšie - výherca enduro
Versus turista - oveľa pohodlnejšie - zas výherca turista

a to kolko edvenčr génov má v sebe tá motorka aj tak na 99% závisí od jazdca a nie od motorky samotnej ;-)

romoto - nemám vôbec nič proti Afrike (ani proti Herghottovi a Awiovi) ale prosím ťa koľko negatívnych testov (akejkoľvek) Hondy sa na motoride objavilo? ...a čo na to hovorí tvoj zdravý rozum? :-)

Vlastne posledný test kde sa niekto z redaktorov oprel do motorky viac ako povinná jazda v kolónke "mínusy" som čítal od mikulca na GSR 750.


16.03.2016 20:24

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Romoto
Darca Krvi  Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

..ale ale páni. Idem si kúpiť túto motorku. Mám možnosť nehať sa ovplyvniť testom A(Awia)&H(Hergot), čo ju jazdili,alebo teoretikmi, čo stále prispievajú, ale nejazdia?
Ak ste sa zamysleli, ste na dobrej ceste kúpiť si motorku na základe zdravého rozumu.
A možnosť (zdravý rozum) sa mi páči.


16.03.2016 19:01

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Hodnotenie: Dobré

Tak tak, vsetko je uhol pohladu...
Treba porovnavat porovnatelne a nemiesat hrusky s jablkami. Tiez nepovazujem za prilis trefne dokazovania si, aky teren sa da prejst na akej motorke... ved cely svet sa da obist na Pincli a dokonca aj pesi, to je jasne.
Hlavne su aj tak len spomienky, ktore zostanu a mozu byt napr.:
Ako som si to uzil..., alebo: Ako som to dal na R1..., alebo: Ako som stravil dovolenku v servise, alebo...
Kazdy sme iny a mame rozne ocakavania od cestovania a o tom to je.

Pre mna je Afra super nastroj na cestovanie a neviem sa dockat prveho zvezenia. Tiez som zvedavy na podrobnejsi test, lebo tento bol fakt len taky zahrievaci...


16.03.2016 18:43

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: satos: Jááj, už zas ten negatívny prístup.
Versus endúro - oveľa pohodlnejšie - jasný výherca
Versus turista - oveľa obratnejšie - zas výherca.

O čom sa tu ešte rozprávame? :-D

(Už sa teším na test, fakt som na neho zvedavý!)


16.03.2016 18:25

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Feror
 Edvenčr 

Ikona

Chyba mi v teste porovnanie s S51.

Cukrovkarom uz bude stačiť mat pribaleny na záchranu iba tento test na A4.

Začínam si odkladať na prasiatko, kde si budem na tuto Afru s automatom sporiť.


16.03.2016 18:07

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Skvelý ťah porovnávať Afriku s endurami. Afrika bude jasný lúzer.
Ale keďže je Afrika cestovné enduro, treba ju ešte porovnať aj s nejakým origo cesťákom. A zas bude Afra lúzer.
Je to jasné!
Dobré ráno!
:'(


16.03.2016 15:20

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

PedroADV
 Jogurťák 

Ikona

datadive : ja len pre doplnenie aby sme sa rozumeli. Nehodnotím Africu iba som reagoval na člena oolo.
Hodnotiť budem až keď sa povozím. Testovací týždeň už je rezervovaný a neostáva mi nič iné len sa tešiť. Iba toľko, že naživo ma až tak úplne nechytila ako na foto. Ale to sa môže zmeniť hneď po prvej jazde.


16.03.2016 14:16

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: Dottore: Slintal som aj ja nad tou 701 kou. Bol som tam vo štvrtok, a nikto si ju nevšímal, a to som tam bol 2x. Ale diskusia je plná tvrdých offroad jazdcov :-) Inak, dúfam že chlapci z toho raz takú malú adventuru urobia.

A v tej tabulke by sa mohla uviezť suchá váha s ABS. Lebo všetky ju tak majú. Pravdepodobne je potom tažšia ako R ková KTM ka ;-)









16.03.2016 13:55

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Thorien
 Turista 

Ikona

tak cenovo je k tomu z mastodontov najblizsie asi xtz1200 .. teraz neriesim vahy vykony a tak .. ale ja by som si veru africu ASI nevybral :-O


16.03.2016 13:46

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

dottore, jasne, ze dojdete.. aj na choppry dojdete. ale za aku cenu - zniceny na kasu. a o tom asi dialkova turistika nie je. rozpraval som sa s endurakmi, ktory jazdia lahke KTM stroje a veru co sa tyka dlhych presunov, je to ciste utrpenie. potom sa to riesi tak, ze moto si prevezu na miesto a tam jazdia tazky offroad.

africa je o tom, ze sa da na nej ist skoro kamkolvek bez vacsich problemov a este si aj dobre zajazdit offroad. v tom je africa ovela univerzalnejsia, ako ostre ciste offroad enduro ktm 690 alebo ciste onroad enduro gs 1200


16.03.2016 13:38

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Cacao
 Kávičkár 
Fotoredaktor
Ikona

raptor: statiku z kameňolomu a dynamiku mám na svedomí ja. foťák je stále starý cca 10 ročný canon. Ostatné bolo v réžii Awia, Herghott.
Som rád, že sa fotky pozdávajú (na to, v akých podmienkach - 8°C a hnusný vietor - sa fotilo).


16.03.2016 13:28

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: pitaz: na podobnom sedadle ako ma ta KTM som dal niekolko dni po cca 500km, ani zdaleka to nema pohodlie ako GS, ale zaroven to nebolo nic "cez bolest". Na druhej strane, aj na mnohe copre si ludia kupuju kadejake vzduchove a gelove vankusiky, lebo su rozmaznani z gauca v obyvacke. Sedadlo na Afrike mi pri statickom sedeni prislo omnoho blizsie ku tej KTM 690 ako ku GS, lebo je uzke, malo tvarovane a dost tvrde. Preto si myslim, ze porovnanie so 690 vobec nie je zcestne a rozhodne relevantnejsie, ako bonsaj. Moj nazor...

Inak, nemozem si pomoct, ale ak ide cisto o design, tak tie velke plastove kyble tu moto zabili. Teraz nenarazam na to, ze su plastove, to je na adventure moto fail bez debaty. Ale samotna moto je krasna stihla a dost vysoka koza. Takato moto si pyta balenie na lahko, cize rolka, ci podkova dozadu.... 8-)


16.03.2016 12:51

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Dottore
 Kávičkár 

Ikona

pitaz: takze bez Afriky na Ukrajinu nedojdeme? Kolkovaná Ukrajina s endurkovým úsmevom
na KTM 690 jazdia ludia (ozajstni on-road/off road turisti) okolo sveta a to po cestach necestach lebo je lahka a ma dost terenny podvozok a na ceste to tych 130km/h da
novu Afriku by som si kvoli ceste nekupil, lebo tu je konkurencia dalej a do terenu uz vobec nie, lebo by to bolo zbytocne obojstranne trapenie - samozrejme na tom profici prejdu vsetko, ale normalni turisti sa s tym nikde tahat nebudu ved ta KTM nalozena este stale vazi 30kg menej ako Afrika bez vsetkeho
Afrika je mackopes - vsade sa s nou da ist, ale vsade v provizoriu (to sedlo napriklad teda Afrika moc pohodlnejsie od tej KTM teda nema ;-) )


16.03.2016 11:54

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

datadive
 Kávičkár 

Re: PedroADV:
Video: www.youtube.com/watch?v=ERSgFbURRNQ
enduro sa da jazdit na vsetkom ... a ako si pekne ukazal na niektorých strojoch iba raz

Dôvod úpravy: iny link

Upravené 1 krát. Naposledy upravil datadive (16.03.2016 11:55)


16.03.2016 11:53

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

vytecny9
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ja som spokojny s tym vasim testom!! Je to pekne citanie... Porad by som sa siel povozit na takej krasavici ;-)

Dôvod úpravy: len aby to nezistila moja stara :-D

Upravené 1 krát. Naposledy upravil vytecny9 (16.03.2016 11:55)


16.03.2016 11:47

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

he, tolko s prepacenim hovadin ako dal dottore do jedneho prispevku som uz dlho necital, na pobavenie celkom dobre :-D

Dôvod úpravy: pre mentona
menton: ved sa vyskusaj prepravit na KTM 690 na ukrajinu, pripadne niekde este dalej, ako sa budes citit :-) potom Ta to porovnanie rychlo prejde

Upravené 2 krát. Naposledy upravil pitaz (16.03.2016 11:53)


16.03.2016 11:46

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Menton
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Silny pozimny abstak robi svoje ;-)
Je tu super, ze Honda dobieha poloton cestovnych endur v "plnotucnej" kategorii. Na celo vsak budu musiet poriadne zamakat, standardna vybava je uz niekde inde...
Porovnat Afriku so Stromom? Ano, zodpovedny vyber konkurencie vyrazne ovplyvni vysledok. Co tak takto? motoride.sk/?P=motodb-cmp&cmp=%2C10735%2C... Aj 21" vpredu, aj 60 kilo dole, co ocenis hned pri prvom dvihani moto v terene, aj cena priaznivejsia. Ak sa Afrika chce hrat na adventure, tak by si mala hladat takych konkurentov. Ak sa chce hrat na komfort turistiky, tak tam prehrava s kategoriou 1200. Uz len to sedadlo a ochrana pred vetrom... 8-)


16.03.2016 11:27

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

PedroADV
 Jogurťák 

Ikona

oolo : stačí ti takto ? viem že to neni bandit, ale aj tak stojí zato pozrieť :-D :-D :-D

Video: www.youtube.com/watch?v=DlrkTbbV_bQ


16.03.2016 10:50

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

datadive
 Kávičkár 

raptak ... ok chapem ... ale nedalo sa to inak? ... ked ide niekto predtebou a prasi ..tak cez tu dieru mas zachvilu okolo pristrojovky pieskovisko ... radsej mohli urobit nejake zarezy po stranach alebo tvar bocnych hran inak spravit


16.03.2016 10:47

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

datadive

to nema nastavovacie plexi? a preco je v nom diera?

zjednodusene - diera je v nom preto aby neboli turbulencie... prilis velke plexisklo pri vacsich rychlostiach vytvara v zaveternej strane "podtlak" ktory nasledne vytvara turbulencie

z toho isteho dovodu sa napr aj na Goldwinga robia preštisklá s prieduchom..


16.03.2016 10:42

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

oolo
 Edvenčr 

Ikona

dottore ak das totok na banditovi, tak to potom klobuk dolu(Staci tu pasaz od 0:53 po 1:16):

Video: www.youtube.com/watch?v=lbeS4uaxzLM


16.03.2016 10:42

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

datadive
 Kávičkár 

Awia Hergi .... To ze ste mi nedali previezt Vam tak lahko neodpustim >:-) (kazdy po pive!)

chvalia vsetci ja budem iba kritizovat (paci sa mi a je to podla mna vyborny a rozumny stroj, novy etalon)

ked pozeram fotky ... (ktore mozu skreslovat)
zadna brzdova nadrzka, by xela viac skovat ... na masine bez kufrov je na rane, hlavne pri takom tom klasickom opreti v zlabe, vsak ako casto potrebujes vidiet tu nadrzku ? ... raz za rok na jar?
tiahlo radicky mohli dat pod plast, ma to blizko ...
hmlovky by som asi radsej dal na prednu rampu ako postranach
to nema nastavovacie plexi? a preco je v nom diera? aby si vedel ake vonku pocasie, alebo aby si toho mal na cistenie viac ?
zaujimavy system nastavovania pacok
skoda ze nema este jednu zasuvku na 12V tak ako to ma maly tiger
dobre vidim ze ram a podsedlovka je jeden kus ? snad nie .... ze vidim zle?
na packu radicky mohli dat otacajuci sa valcek a nie henten stupel ...

z textu
xe to hlikove kufre ... dufam ze su v ponuke, nieje nic "lepsie" ako ked sa ti rozleti plastovy kufor, lebo si zle vypocital strom a kamosom ukazujes jak fasa si sa pobalil a zufalo kukas kto ma este dost miesta aby ti pobral veci :-D uz sa mi stalo
chybaju mi v teste asfaltove jazdne vlastnosti, prejazdy zakrut vs 21"v predu ...

tolko odomna v rychlosti ...















16.03.2016 9:40

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Dotore: Ta 701tka nebude len prekabatena 690tka?

Husqvarny ako takej mi je trochu luto. Co si prezila ako Husqvarna, potom u Talianov, potomu BMW, teraz je z toho modra KTM. Ale kto vie, casom sa mozno odputa a pojde svojou cestou, aj ked ani sam tomu neverim.


16.03.2016 9:14

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Dottore
 Kávičkár 

Ikona

Chalani z redakcie: "po toľkých rokoch v motonovinárskej brandži sme už imúnni na marketingové medovo-motúzové naťahovačky"
na zaklade precitaneho mam trochu pocit, ze az tak imunni nie ste
pozrel som Africu iba na vystave a na rozdiel od vas by som si ju asi nekupil - rozhodne nie na cestovanie po svete + teren
1. DCT je podla mna fantasticka vec - na cestu, ale v trochu bahnitom terene by to bolo bez spojky asi nie uplne optimalne
2. ked sa na predne koleso namota trosku snehu/blata predny blatnik odleti, takze bez uprav to nie je ani na rozbahnenu cestu ku mne na chatu
3. ziadna motorka s 200+ kg sa dobre nejazdi ani v lahsom terene, dvihat ju kdesi z blata/piesku je pre vzpieraca a nie pre normalneho cloveka
4. na cestu slaby motor, na teren zbytocne silny ale zato velmi tazky a navyse dost zerie
5. to, ze sa dopredu namontuje 21" koleso este neznamena, ze sme ziskali Dakarovsky Special
6. na taku obrovsku motorku smiesne mala nadrz a pritom motor dost spapka
ZAVER: co prejdem na Honde Africa prejdem aj trebars na Suzuki Bandit, na cestu to nema ani gumy ani motor, v terene okolo Afriky mozu robit pocas jazdy naozajstne endura kruhy a je dost draha

na vystave v Inchebe bol ale aj priklad ozajstneho cestovneho Endura na vsetky mozne cesty (bez dodatocnych uprav): Husquarna 701 Enduro


16.03.2016 8:57

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

matus, to zase nie :-))) je tam kompresia, odskok a predpatie


16.03.2016 8:51

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pitaz> budem hnidopich - je tam nastavenie pomaleho odskoku, aj rychleho odskoku? Lebo to je plne nastavitelny tlmic.

Inak pekny test. Fotky nadherne. Aj cena za motorku je fajn. [dobre]


16.03.2016 8:26

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

pitaz
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

ja len male doplnenie, ze na zadnom tlmici sa da nastavit okrem predpatia aj kompresia, aj odskok. cize zadny je tiez plnonastavitelny.


16.03.2016 8:17

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

zeze
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tento clanok je vymysleny. Hergot nemohol byt ani nahodou v stave odist z Incheby na motorovom vozidle :-)


16.03.2016 7:49

Re: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

prijemny test aj ked na dvoch miestach som sa musel usmievat Herghott

- stará Afrika má okolo seba viditeľnú auru,
- moderne sa zasúvajú priamo do otvorov v podsedlovke

a myslim si ze ked ste ju smelo porovnavali s motorkami kt maju o 200ccm menej (dokonca v pripade Vstroma o 350ccm menej) mohli ste ju smelo porovnat na druhu stranu aj s KTM 1190 Adventure (R) ;-)

p.s. neviem ci mate noveho fotografa, alebo vas stary fotograf ma novy fotak ale fotky k tomuto predstaveniu sú vynikajúce [dobre] [dobre]


Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (16.03.2016 7:50)


16.03.2016 6:54

Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Hodnotenie: Dobré

Nič v tomto článku ma neprekvapilo. Tvrdím, že súčasná Afrika nemá vôbec konkurenciu.

Možno som staromódny, ale mám nejakú predstavu, ako by malo cestovné enduro vyzerať. V tomto je pre mňa Afrika takmer dokonalá. Ostatné technické veci, vzhľadom na rok 2016, nepokladám za žiadnu dieru do sveta, ale samozrejmosť. A ak niekto rieši prepínanie čohosi "jedným tlačítkom" kdesi v menu, asi robil vývoj na skúter, nie na enduro.

Konkurencia?
Neviem prísť na chuť KTM a tým čudným plastom. Ale ako asfaltová motorka, nech si bude.
800XCx, toto bola kedysi moja motorka snov. Ne výstave som mal pocit, že sedím na asfaltovej motorke.
800GS, toto som kedysi takmer kúpil. Asfaltový dizajn. O tom zobáku u 1200GS radšej mierne pomlčím. Neviem, či je v ňom autoprehrávač, baterka aj nádrž?
V-strom? Nikdy mi nepripadal ako cestovné enduro, ale OK, nech bude, no novým modelom s tou obrovskou "hlavou" sa u mňa katapultoval medzi asfalty. (Podobne posrali Versys)

Jasné, že hodnotím hlavne dizajn. Techniku má každý dobrú. Ale kto by chcel jazdiť na motorke, ktorá sa mu nepáči?

A automat? Do terénu by som neváhal.

Africa [dobre]


| 1 2 | Nasledujúce


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.