Anketa:
On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuOn/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (17 hodnotení)
Diskusia k článku: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
matus, tak ano, to mas mozno pravdu, ze ziaden japonec nema(l) paramatre ako LC8. ale keby sa zobrala prevadzka v rovnakych podmienkach (povedzme obycajna turistika, ziadne brutality), vysli by japonske stroje s mensou poruchovostou |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
pitaz nesuhlasim, pretoze KTM LC8 Adventure niet s cim z japonskej produkcie porovnat. |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
podla mna plati tato awiova veta: |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
nechcem reagovat na ceny nahradnych dielcov, pretoze nemam prehlad o cenach ani ktm ani inych motoriek (snad len: na gsx-r mi odisiel plosny spoj na servomotore sekundarnych klapiek sania. Malinka vec, ale suzuki tento diel nepredava - iba cely motorcek vratane konzoly klapiek za cca 800usd... Takze sialene ceny nahr.dielcov nie su domenou iba jednej znacky) |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
Čo cestopis s KTM to opis porúch... je to proste tak... Iné značky sú na tom oveľa lepšie, všetci japonci napr... Skutočné nezmary staré TransAlpy či Afriky... |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
od Kapra viem že sa mu zaklepali ventily - ale sam poukázal skôr na zlý servis než chybu motorky Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (23.11.2012 9:13) |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
majanko> objektivnu a nestrannu recenziu ti tu da niekto tazko, kedze vacsina ludi ma motorku jednu a ostatni su JPP. |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
Mňa osobne zaujíma spoľahlivosť KTM-iek, tzn. km prebeh na jednu závadu. U Varadera ak odmyslím poruchu mazacieho systému ktorý ani nemusí byť súčasťou motorky, prasknuté spojk lanko z dôvodu zlej montáže, vypálenej žiarovky 2x je spoľahlivosť doteraz 67 000 km/0 porúch. Ja viem už sa to sype ... ale ako je to s KTM, zvlášť s motormi ? Doterajšie poznatky mám zhruba také, že do 40 tis. km sú KTM celkom bezporuchové-lenže to najazdím za 2-2,5roka a potom čo? Poznám pár majiteľov ktorí nedajú na ne dopustiť, ale pomerne často fatálne závady zvlášť na motore a prevodovke. A tie hrozné ceny opráv a ND čo i hovorili... Prosím majiteľov KTM o nestrannú a objektívnu recenziu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil majanko (23.11.2012 8:25) |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
kankoXF, si zabil |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
A tema o KTM je v onom, v Teherane. Este je pri tom benzin, filter a ultrazvuk bojuje s GSkom.... |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
kazda normalna motorka ma palivovy filter (aj TA ) |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
quanto - to čo si popísal je príbeh ktorý nepoznam, v poriadku ...nikde som nenapísal že tento problém nemôže nastať ale prosím skús byť objektívny a daj si tento prípad do nejakého pomeru ku tým ktorí na svojich cestách problémy so vstrekovačmi nemali keď dospeješ k nejakému vysledku skús ho interpretovať z globálneho hladiska Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (22.11.2012 12:26) |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
RAPTORe, Tvoji známi nemali problém. Upravené 1 krát. Naposledy upravil quanto (22.11.2012 12:04) |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
RadoR6 ja nepotrebujem nikomu nic dokazovat. Moje vlastne skusenosti hovoria, ze elektronicke vstrekovanie je blbuvzdornejsie a spolahlivejsie ako karburator - a to specialne do prostredia so zlou kvalitou benzinu. |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
RadoR6 - to čo si napísal je teoreticky možné.. ale prax je taká že čo to málo som pocestoval, a čo to viac pocestovali aj moji mnohí početní priatelia a známi a fakt nikto nemal problém so vstrekovačom v dôsledku nekvalitného a špinavého benzínu - a ver mi že nehovorím o západnej európe a benzínkach na západný spôsob |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
wiese, ja viem.Poukazanie na Simson ci MZ-tam to cele zacalo. |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
to mi pride take trapne onanovat nad tym, ze mam staru motorku kvoli tomu ze nema elektroniku, ale potom clovek dvihne nadrz a sedlo a zisti, ze aj ta 20 rocna motorka tam ma gucu kablov ktore riesia zapalovanie, elektricku palivovu pumpu, obmedzovac otacok atd... |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
wiese - takže ty nemáš pocit že tvoja GSX 1100G 1991 je odporne moderná že?! Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (22.11.2012 8:56) |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
rado r6 nemyslel som mz ,simson-myslim moto napr ako ja,zzr 1100,stare bandity atd bez elektroniky,.ked niekomu poviem ze mam moto roku 91 pozera na mna jak debil.a ked to uvidi na vlastne oci tak sa ukaja na tom pol hodinu.ludia bazia proste po novych rocnikoch a je jedno ake je to pekne.ked sa doj..be niekomu nova moto tak nadava na danu znacku jak pohan.nieje nic lepsie ako porobena starsia moto .a nejdu tu o to ci na to mam alebo nie.moje heslo je okolo domu na novej moto a do sveta na starej Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiese (22.11.2012 8:39) |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
... dikes, ja mám 183 cm a dočiahnem skoro celými šlapami ... |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
rmacko blahozelam .Ja si ju idem vyzdvihnut konecne po dvoch mesiacoch v sobotu.Moto sice bola na predajni ale kedze nemam 1.9 metra+ tak som musel cakat par tyzdnov na znizovaci kit (nechcel som ABS preto som siel do R-ka). |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
... Rado R6 - tiež som neodolal a jedná novučká voňavučká 990 R-ka mi už odpočíva v garáži ... |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
wiese az tak celkom z motorkarov neubuda.Tiez som mal moznost vyberu a namiesto akychkolvek moto s CAN BUSami, FLY BY cimkolvek a cokolvek, palivovymi mapami a kdejakymi pouzivatelskymi modmi,ABS a CSC,CIA,KGB a "suck my dick" modmi som si zvolil "novu-staru" KTM 990ADV R bez vsetkych tych modov,map a podobnych vychytavok a dufam ze mi vydrzi az do zodratia(ci mojho alebo moto ukaze cas ).Vsetky tieto nove moto su pekne ale vyrastal som na Simsonoch a MZtach a tieto elektronicke hracky-DAKUJEM NEPROSIM. |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
Hodnotenie: pepek namornik vela ludi uz nechcu starsie motocykle ,ide im len o to vlastnit novu moto .motorkarov ako takych ubuda . Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiese (21.11.2012 22:04) |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
Niekto tusim uvazuje nad zmenou znacky!? Videl som toto biele prevedenie s oranzovymi ramami na slovensko-madarskom vyjazde a teda dobre som si ju vsimol. Tato "stara" 990 je este KTM, ktoru si aj ja "starsi" motorkar viem predstavut v garazi. Som sice asfaltovy, ale vsak cestne gumy na nu by som nasiel.... |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
... stará jak stará , ale ide jak gula ... |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
Jo ale tych 302 mm nie je nahodou "stara" 990? |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
... takže tých 302 mm by mi mohlo stačiť ... |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
950-kou to u mňa asi končí,no možno 990, ale toto mi nejak nepasuje. nebude to samozrejme zle,je to taká konkurencia gs a novej tenere,možno by som ju dal v tejto kategórii na prvé miesto ale do terénu to asi nebude.presne jak tu bolo spomenuté,vela skratiek a vela kablikov a to ja tiež moc nemusim.ide to zlým smerom,za chvilu nebudem mat nad čím slintat.ale neni to škaredé |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
zaujimave, KTM klesli vyrazne k zemi a pri novom R1200GS isla svetla vyska o 8mm hore... |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
Asi slova netreba.... |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
Hodnotenie: Napodiv sa mi tie KTM-ky páčia. Kto vie ako je to spoľahlivosťou uvedených motorov a km prebehom /životnosť motora/ pri normálnom používaní. Keby dosahovali aspoň spoľahlivosti Varadera, nie je čo riešiť a pokrok nezastavíš... |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
... dík, tiež som rátal, že to bude okolo 15 000 ... |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
rmacko cena v UK bude nieco okolo £13000. Takze u nas neocakavam ze to bude pod 15000 eur. |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
Hodnotenie: ... nevie pls niekto, kedy by mali prísť na trh, resp. kde by sa dala zistiť cena ? ... |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
Hodnotenie: pepek namornik lepsie sa to vystihnut snad ani neda |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
PepekNamornik z duse mi pises. |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
Uzasne stroje, ale palec davam PepekNamornikovi... |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
Matus, mas samozrejme kus pravdy. No ja som typ, ktory potrebuje NADEJ. Takze ak som niekde daleko, kde nie je vacsinou moc znackovych servisov mat NADEJ, ze to nakoniec niekde v piesku opravim sam.Vyberiem karbec a nakoniec prefuknem vsetky dierky. Preto mam tak rad svojho Dominatora, hlavne pre jeho nenarocnost. Ak cestujes daleko, vies o com hovorim. takze si neviem predstavit, aku bude mat zivotnost take ABS cidlo na kolese, ktore je neustale zablatene ci od piesku. Ja myslim, ze kazdy pocitac navyse je naprd, lebo postupne sa tam dostane vlhkost, vzniknu oxidy, s oxidmy skrat a so skratom... A to nehovorim o roznych relatkach, ktore zopinaju, elmg piestiky, ktore prepustaju ci tlacia a pod. Na mojej oranzade (ktoru mam velmi rad a myslim, ze nema v danej kategorii konkurenciu) sa pokazilo toho dost, aj piestiky, ktore boli mohutne, aj gumicky, a teraz sa nieco kazi, neviem co. Pravda je taka, ze nie som typ, ktory by vynikal obzvlastnou starostlivostou, preto hladam nenarocne riesenia... Upravené 1 krát. Naposledy upravil PepekNamornik (26.10.2012 17:02) |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
Julo> urcite mas v niecom pravdu, ale s tym vstrekovanim s tebou nesuhlasim. Je to vec 30 rokov stara, vychytana. |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
Clovece, ty si musel mat taku traumu zo slabikara, ze ti z nej zostalo az do dnes! Upravené 1 krát. Naposledy upravil zooo (26.10.2012 15:20) |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
Hodnotenie: Kto ma, ten vie: na svojom S-ku som presiel kusok sveta a nie je nic horsie, ako ked sa zacnu pismenka kazit: takze mam prirodzeny despekt voci EFI, C-ABS,MTC,TPMS,Ride-by-Wire... pre ziveho Boha, co to hlada na tekejto motorke???? Doba, kedy clovek uvalil plyn a z karburatorov prskal benzin do valca a ked sa to postralo uprostred stepi, tak ste zobrali skrutkovac a vytiahli trysku, fukli a isli dalej...ta doba je prec. Takze teraz, ked som cely Balkan rozoberal vstrekovanie, cerpadlo, kabelaz a za boha som na nic neprisiel a jazdil na prskajucej zdutej krave nechcem nic, co ma v prospekte viac ako tri pismenka... A nie som si isty, ci tie pismenka maju byt KTM.Bohuzial, doba, ked ludia vedeli jazdit a nepotrebovali pomocne kolieska ako male deti je asi prec. Kazdy machruje, ked ma vela pismen v katalogu, ktore aj tak vacsina nikdy navyuzije, lebo sa boji driftovat, smykat, jazdit po prednom, po zadnom, nad 3500 otacok, viac ako 90 km/h atd.: maju strach, ze si tie svoje pismenka nebodaj oderu... Tak si to lestite, mili pani, ja sa pokusim pozriet po nejakej 950 s karburatorom, alebo prinutim svojho stareho Dominatora nakopnut ten svoj jednovalec a vyrazim so srobovakom niekam daleko... Vas tu necham vyuzivat vase C-ABS,MTC,TPMS,Ride-by-Wire pismenka na dalekej ceste Bratislava - Trnava- Môťová-Lúčky a späť |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
Tiez mnozstvo oleja je dolezite |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
bacaono tak isto dik |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
Hodnotenie: budik1 Servisny interval ovplyvnuju konstrukcne riesenia motora a jeho prislusenstva,kvalita materialov pri vyrobe, presnost vyroby, kvalita olejov, kvalita filtrov. |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
pito dik za odpoved,uz som trochu mudrejsi... |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
budik 1:- servisne intervali zalezia od roznych vlasnosti by som povedal. |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
Mohol by sa tu niekto,kto sa tomu trochu rozumie vyjadrit:Ze podla coho rozne znacky nastavuju servisne intervali masin.Kedysi bolo 6000 km potom 10000,12000,15000 a Triumph Eplorer ma myslim 16000 km.Ci to nebude mat vplyv na zivotnost motora.Maju kvalitnejsi olej,alebo nieco ine....No neviem,aby to nebolo ako z novymi dizlovimi autami,ktore maju servisni interval 30000 km a tiez sa uz nedozivaju takeho km najazdu ako bolo kedysi bezne... |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
Hodnotenie: Are you ready for the race , so now it´s your turn |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
Hodnotenie: zoo, ono ako asfaltový cestovateľ pre ľudí s mojou výškou určite že ano |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
eNeM, tebe sa paci aj HD, takze tvoj nazor je uplne irelevanty |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
Viac sa mi páči ten back to the roots prístup Gas Gas-u a Hondy, radšej menej, ale poriadne |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
Aj SuperTenera 1200 ma taky nejaky mod brzd... Zadok dovoli do ovela vacsieho smyku ako predok... |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
Hodnotenie: Tak za to inteligentné ABS-ko ešte aj s možnosťou úplného vypnutia |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
Hodnotenie: Tak ta ABS-ka ako keby bola presne podla mojich snov robena. Asi niekto vyslisal moje priania. |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
Hodnotenie: hmm.. KTMka veru riadne zabrala |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
Hodnotenie: KTM 1190 Adventure aj Adventure R prichádzajú so systémom C-ABS. Ten bol vyvinutý v spolupráci s firmou Bosch a využíva najnovšie možné technológie. Novinkou je však funkcia offroad mode. V tomto móde, C-ABS umožňuje zablokovať zadné koleso avšak antiblokovacia funkcia na prednom kolese ostáva zachovaná. ABS je však možné aj úplne vypnúť. |
Re: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
Hodnotenie: Tož nechcem strašiť, ale mam chuť na niečo oranžove |
On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
Fak som zvedavý naživo. Nielen na vzhlad ale aj na jazdné vlastnosti. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce